ETHE is een cateraar die zich specialiseert op fine dine op locatie. De eigenaresse en tevens kok, Elena, is het gezicht van deze onderneming. Het hebben van visuele materialen in de vorm van een logo, huisstijl en visitekaart was voor ETHE een must om zich te kunnen promoten in combinatie met de fine dine concept.
Het logo van de onderneming reflecteert zich terug naar de naam: ETHE, de naam komt prominent daarin terug. Ook komt er een kenmerkende element vanuit de onderneming terug. Het logo is opgebouwd uit de naam van de onderneming met daar omheen de vorm van een chafingdish. Dit is een essentieel product binnen de onderneming, want het eten van de catering word vooraf bereid en het word in chafingdishes op locatie gebracht. Met deze elementen is een krachtige logo ontstaan. Daarnaast straalt het logo elegantie en klasse uit, dit zijn de kernpunten waar de onderneming voor staat en wat het wil bereiken met het fine dine concept op locatie.
Als promotie materiaal is binnen de huisstijl een visitekaartje op gemaakt. Het visitekaartje is minimalistisch opgebouwd met behoud van de kernpunten elegantie en klasse. Deze kernpunten komen ook terug in de social media content.